A Michelin stratégiája érdekes: meglevő stratégiai autógumi márkái (MICHELIN , KLEBER , BF-GOODRICH )mellett, az olcso budgett autógumi kategóriában ugyanazt a terméket a különböző alpiacokon eltérő márkanévvel árulja. Ezek korábban felvásárolt kisebb cégek ( Sebring, Taurus, Kormoran, Tigar , Sebring és Riken ) márkanevei, amik egy-egy térségben ismerősen csengenek – lásd a valamikori magyar gumiipari büszkeség nevének, a Taurusnak az újra bevezetését. A márkanév-alapú marketinghez végülis csak az oldalfalra a feliratot sütő gépeket kell átprogramozni. A Sebring, Taurus, Kormoran,Sebring , Tigar vagy Riken néven gyártott abroncsok amúgy teljesen egyformák, és arra a feltevésre építenek, hogy mondjuk pl. egy magyar vásárló előbb fog megbízni egy Taurus márkanevű termékben .